Niet tevreden?
Een klacht indienen kan binnen een jaar na het voorval. Bijvoorbeeld wanneer een ambtenaar jou onvriendelijk geholpen heeft. Of wanneer een bestuurder een gemaakte afspraak niet is nagekomen. Wij leveren graag kwaliteit en vinden een goede relatie met onze ‘klanten’ belangrijk. Ben je niet tevreden? Dan horen wij dat graag. Want als we een fout hebben gemaakt dan willen wij daarvan leren.
Klacht indienen
Digitaal
Je kunt jouw klacht indienen via het digitale klachtenformulier.
Schriftelijk
Je kunt ons een brief sturen. Zet het volgende in jouw brief:
- Jouw naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres.
- De datum waarop jij je brief schrijft.
- Een omschrijving van het voorval en wat jouw klacht is.
- Door wie jij je verkeerd behandeld voelt.
Stuur jouw brief naar Burgemeester en Wethouders van de gemeente Boxtel, postbus 10.000, 5280 DA Boxtel. Zet jouw handtekening onder de brief. Wij behandelen jouw klacht zorgvuldig en vertrouwelijk.